Bagaimana untuk mengurangkan kos

Kes ini akan berguna kepada semua orang yang terlibat dalam logistik dan menjual perkhidmatan kepada khalayak yang luas. Kami akan bercakap tentang cara memilih alat yang betul untuk mempromosikan dalam niche yang sukar dan mencapai aplikasi yang berkualiti tinggi dan relevan sambil mengurangkan kos penukaran dengan ketara.Mari tunjukkan hasilnya dengan segera, kami menganalisis penukaran dan trafik.

Ciri-ciri perniagaan pelanggan

Di AS, syarikat trak besar Senarai E-mel B2B mempunyai kelebihan berbanding pembawa yang lebih kecil kerana sumber mereka yang luas dalam kakitangan, teknologi dan pelaburan. Pelanggan kami memutuskan untuk mewujudkan sebuah syarikat yang mampu menyediakan perkhidmatan penghantaran yang berpatutan. Fleet.care menyediakan rangkaian penuh penyumberan kadar tambang, sokongan, kertas kerja dan perkhidmatan pejabat belakang, keselamatan dan perakaunan kepada pengendali pemilik dan syarikat pengangkutan kecil. Fleet.care telah mencipta sistem perakaunannya sendiri dengan akses percuma untuk pelanggan.

Syarikat itu telah berada di pasaran selama 6 tahun, menggaji 40+ pakar, mempunyai 3 pejabat di Amerika Syarikat dan Eropah.

300+ trak diservis setiap hari, lebih 400 pelanggan berpuas hati mengesyorkan syarikat.

Tugasan pelanggan

Senarai E-mel B2B

Sebelum ini, pelanggan bekerja dengan kontraktor lain yang menyediakan pengiklanan yang disasarkan, perkhidmatan SMM. Pelanggan mula mencari kontraktor baru kerana yang sebelumnya mempunyai hasil yang buruk dan kos bajet yang tinggi. Berhadapan dengan fakta bahawa banyak aplikasi dan petunjuk tidak disasarkan. Pelanggan meminta untuk membuat akaun baharu untuk promosi. Pelanggan melancarkan tapak web dua minggu sebelum menghubungi Inweb dan menetapkan tugas berikut untuk kami:

  1. Meningkatkan bilangan aplikasi yang disasarkan, mengusahakan kualiti petunjuk, mengurangkan kos penukaran daripada $30-45 pada masa kerjasama. Mereka tidak bersetuju dengan KPI tertentu, mereka memutuskan untuk bergantung pada dinamik penurunan penukaran dalam proses dan peningkatan dalam kualiti petunjuk. Terdapat dinamik positif, oleh itu, kami meneruskan kerja kami.
  2. Pelaporan telus. Adalah Nola irabazi dirua TikTok-en 2024an penting untuk pelanggan memahami perkara yang dia belanjakan belanjawan pengiklanannya, dia mahu membina komunikasi yang berkesan dengan pasukan kami.
  3. Penglibatan sepenuhnya dalam projeknya. Pelanggan mahu dilayan dengan cara yang sama seperti dia dengan pelanggan perkhidmatannya — perkhidmatan penuh dan keselesaan.
By the way! Fleet.care berfungsi dengan Inweb pada SEO tapak webnya. Kami sentiasa mengesyorkan promosi komprehensif kepada pelanggan kami, SEO berkualiti membantu mengurangkan kos pengiklanan kontekstual dan disasarkan disebabkan oleh kemasukan trafik organik.

Promosi di Google

Google Ads. Pelanggan bwb directory meminta untuk membuat akaun Google Ads dan Facebook Ads baharu. Kami menyediakan semantik, pengelompokan kata kunci untuk kempen dan kumpulan iklan, menulis tajuk dan perihalan untuk iklan pada perkhidmatan Dispatch utama.

Kami melancarkan kempen carian dengan sambungan alat lain yang seterusnya, melihat hasil dan mengecualikan kawasan yang tidak menguntungkan. Melancarkan pengiklanan untuk tujuh negeri. Seminggu kemudian, mereka melihat bahawa pengiklanan di New York dan Pennsylvania tidak begitu menguntungkan. Penukaran adalah mahal. Memperuntukkan kedua-dua negeri ini dalam kempen berasingan dengan kadar yang dikurangkan. Selepas beberapa lama, mereka menyedari bahawa strategi sedemikian juga tidak menguntungkan dan mengecualikan kedua-dua negeri ini daripada memaparkan iklan.Selari dengan enjin carian biasa, DSA (Iklan Carian Dinamik) telah dilancarkan . DSA menunjukkan dengan baik, membawa penukaran yang murah tetapi berkualiti tinggi.

Kempen Discovery dilancarkan (untuk khalayak khas) – untuk kata kunci yang paling banyak menukar. Pada masa ini, kempen itu juga berfungsi, kami sentiasa mengoptimumkannya, ia memberikan hasil yang baik.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *