FABTECH 2024 Melangkah Ke Hadapan Seperti yang Dirancang di Orlando

ORLANDO— Berikutan Taufan Milton, FABTECH 2024 sedang bergerak ke hadapan dengan rancangannya untuk menganjurkan acara itu dari 15-17 Oktober di Pusat Konvensyen Orange County. Usaha pemulihan pantas di Orlando telah memastikan bahawa bandar, tempat dan perniagaannya bersedia untuk mengalu-alukan hadirin dengan selamat. Penganjur FABTECH telah mengeluarkan kenyataan berikut mengenai kesinambungan acara: “Hati kami tertumpu kepada semua yang terjejas oleh Taufan Milton. Kami menawarkan sokongan kami kepada penduduk, komuniti dan perniagaan semasa mereka memulakan proses pemulihan dan pembinaan semula. Walaupun menghadapi cabaran Taufan Milton baru-baru ini, Orlando kembali dibuka untuk perniagaan dan FABTECH akan meneruskan seperti yang.

Kemas Kini Acara Utama untuk FABTECH 2024

Dirancang dari 15-17 Oktober di Pusat Konvensyen Ketua Khas  Orange County. Bandar, tempat, lapangan terbang dan komuniti hospitaliti beroperasi sepenuhnya dan teruja untuk mengalu-alukan semua orang ke acara industri penting ini. “Keselamatan dan kesejahteraan peserta, pempamer dan kakitangan kami kekal menjadi keutamaan kami. Kami memahami bahawa cuaca mungkin telah menyebabkan beberapa ketidakpastian, tetapi kami komited untuk menyediakan pengalaman acara yang selamat dan produktif. Pasukan kami telah bekerja dengan gigih untuk memastikan semua aspek FABTECH disediakan dan bersedia untuk memenuhi jangkaan anda.” Kemas Kini Acara Utama untuk FABTECH 2024 Memandangkan FABTECH 2024 menghampiri, beberapa kemas kini penting telah dibuat untuk memastikan acara berjalan lancar dan berjaya.

 

Kesan Ekonomi dan Sokongan Kepimpinan Tempatan FABTECH

Ketua Khas

 

Infrastruktur Orlando, termasuk pusat konvensyen, lapangan terbang dan perkhidmatan perhotelan, beroperasi sepenuhnya. Berikut ialah butiran terkini untuk membantu peserta membuat persediaan untuk acara tersebut: • Jadual Acara: Semua pameran, sesi persidangan dan aktiviti akan berlangsung seperti yang dijadualkan pada asalnya. • Tempat: Pusat Konvensyen Orange County beroperasi sepenuhnya dan dibuka mulai 11 Oktober. • Perjalanan dan Penginapan: Lapangan Terbang Antarabangsa Orlando telah beroperasi semula sepenuhnya pada 11 Oktober. Semua hotel tempatan berfungsi sepenuhnya dan bersedia untuk mengalu-alukan anda. • Restoran dan Tarikan: Semua perniagaan, tempat hiburan, taman tema dan tarikan kembali beroperasi seperti biasa pada 11 Oktober.

 

Sokongan untuk Usaha Bantuan Taufan

Untuk kemas kini dan Soalan Lazim yang berterusan, sila

ગરમ જ નહીં પરંતુ કોઈપણ  lawati Kemas Kini Cuaca FABTECH. Kesan Ekonomi dan Sokongan Kepimpinan Tempatan FABTECH Sebagai acara terkemuka Amerika Utara untuk pembentukan, fabrikasi, kimpalan dan kemasan logam, FABTECH membawa beribu-ribu pelawat ke Orlando, memberikan rangsangan ketara kepada ekonomi tempatan dan menyokong pekerjaan merentas sektor perhotelan, pelancongan dan acara. Kepentingan acara ini dicerminkan dalam kerjasama yang kuat antara pemimpin tempatan dan masyarakat untuk memastikan pengalaman yang selamat dan berjaya untuk semua peserta. • Jerry L. Demings, Datuk Bandar Orange County: “Kaunti Orange berdaya tahan, dan semangat layanan kami akan terus bertahan apabila komuniti kami pulih daripada kesan Taufan Milton.

 

Pusat Konvensyen dan perniagaan jiran terbuka dan adb directory bersedia untuk mengalu-alukan FABTECH 2024 ke destinasi kami. Kami berterima kasih kepada pelawat kami atas kepercayaan mereka dan tidak sabar-sabar untuk berkongsi semua yang Orange County tawarkan sepanjang berada di sini.” • Mark Tester, Pengarah Eksekutif, Pusat Konvensyen Orange County: Apabila komuniti kami pulih daripada akibat Taufan Milton, kami bersyukur .

Pusat Konvensyen Orange County hanya mengalami kerosakan minimum dan kembali beroperasi seperti biasa pada hari Jumaat, 11 Oktober. Kemudahan kami adalah terbuka. Dan pasukan kami bekerja keras untuk memastikan kami bersedia untuk mengalu-alukan tetamu dan hadirin minggu depan untuk FABTECH 2024.

Perkhidmatan

 

Sokongan untuk Usaha Bantuan Taufan Organisasi rakan kongsi FABTECH menderma untuk menyokong usaha bantuan tempatan sebagai tindak balas kepada Hurricanes Milton dan Helene. Selain itu, FABTECH akan menderma 100% daripada keuntungan daripada semua barangan yang dijual pada acara itu untuk membantu usaha ini. Para hadirin dan pempamer boleh menyumbang dengan mengimbas kod QR di tapak atau dengan menderma terus di sini. Untuk maklumat lanjut tentang FABTECH. Lawati  Langgan eNewsletter percuma dua kali seminggu kami untuk berita pembuatan dan maklumat teknikal terkini. Termasuk teknologi baharu, webinar pendidikan, podcast dan banyak lagi. Facebook Twitter LinkedIn E-mel Cetak Salin pautan artikel Jimat Tag Fabtech 2024 Taufan Milton

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *