PKS Melantik Jeannine Kunz sebagai Ketua Pegawai Eksekutif

SOUTHFIELD– PKS, organisasi bukan untung yang berdedikasi selama hampir 100 tahun untuk memajukan teknologi pembuatan dan memupuk bakat dan keupayaan pembuatan dan kejuruteraan di Amerika Utara, hari ini mengumumkan pelantikan Jeannine Kunz sebagai Pengarah Eksekutif dan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) baharu, berkuat kuasa 1 Januari 2025. Kunz menggantikan Robert “Bob” Willig yang, awal tahun ini, mengumumkan persaraannya pada penghujung 2024. Kunz membawa pengalaman pembuatan selama 24 tahun, kebanyakannya baru-baru ini sebagai Ketua Pegawai Pembangunan .

 

Tenaga Kerja

PKS di mana beliau mengetuai pasukan yang  Utama Nombor Telefon 2024 Dikemas Kini Dari Seluruh Dunia menumpukan pada mengambil tindakan untuk menyusun strategi secara nasional dan bekerjasama secara tempatan untuk membina pendekatan holistik yang sistematik terhadap pembangunan tenaga kerja. Sebagai penyokong kuat kerjasama, Kunz mempunyai rangkaian perhubungan industri yang luas.

Berkhidmat sebagai Lembaga Pengarah bagi Kumpulan Penerapan Teknologi Pembuatan dan Gabungan Pembangunan Kerjaya serta pengerusi bersama CESMII dari Majlis Eksekutif Pembuatan Pintar, jawatankuasa tenaga kerja pengerusi bahagian pembuatan Persatuan Industri Pertahanan Nasional (NDIA), dan ahli jawatankuasa pendidikan dan tenaga kerja untuk ARM, Institut Robotik. ”

 

Kami sangat teruja untuk mengangkat

Utama Nombor Telefon 2024 Dikemas Kini Dari Seluruh Dunia

 

Jeannine Kunz kepada peranan Ketua Pegawai Eksekutif,” kata Winston F. Erevelles, PhD, Presiden PKS. “Visi luar biasa beliau telah membantu PKS bergerak ke barisan hadapan dalam industri pembuatan sebagai peneraju pemikiran dan pelaku. Kami yakin Jeannine akan memastikan kejayaan jangka panjang PKS.

Kunz ialah pakar bersemangat yang komited untuk membina masa depan pembuatan—memajukan inovasi, menerima pakai teknologi baharu dan mengukuhkan saluran paip bakat untuk memastikan pertumbuhan mampan dan kejayaan industri. Willig berkata, “Saya telah bekerja rapat dengan Jeannine selama empat tahun saya di PKS dan dia adalah pemimpin yang memberi inspirasi.

 

Kolaboratif dan komited yang akan memastikan

PKS terus memainkan peranan penting dalam  આવશ્યક વસ્તુઓ કેવી રીતે kemajuan industri dan negara.” Ini adalah masa yang penting dan menarik untuk pembuatan, dan untuk PKS, menurut Kunz. “Melihat halangan yang memberi kesan kepada individu, perniagaan dan kerajaan serta memperlahankan kemajuan ekonomi negara telah mendorong semangat dan usaha saya untuk menyelesaikan cabaran pembuatan dan merebut peluangnya melalui perkongsian industri kolaboratif dan penyelesaian inovatif,” kata Kunz. “Saya benar-benar berbesar hati untuk mengambil peranan ini dan memimpin.

PKS ke dalam 100 tahun akan datang,”

 

Lanjut Kunz. . Sambil kami terus berinovasi dan adb directory  berkembang, saya tidak sabar-sabar untuk bekerjasama dengan pasukan berbakat. Ahli dan rakan kongsi kami untuk membuka peluang baharu untuk pertumbuhan dan melaksanakan misi PKS. Bersama-sama. Kami akan membina legasi PKS dalam memperkasakan pembuatan dan membentuk masa depan yang memacu kejayaan untuk organisasi kami. Dan industri serta orang yang kami berkhidmat.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *