Saya ingin cepat memasuki pasaran

Kami di Inweb kini sedang bekerjasama dengan perniagaan Ukraine yang ingin bertahan dan menjadi sokongan sebenar untuk kebangkitan semula Ukraine selepas perang. Tajuk artikel termasuk permintaan yang paling popular:Jika saya ingin memasuki pasaran asing, apakah yang perlu saya lakukan dengan tapak tersebut? Bagaimana untuk membuat versi bahasa baharu dengan cepat dan betul?Dan ini adalah soalan yang betul, kerana kini sesetengah perniagaan boleh bertahan dan bahkan berkembang hanya jika mereka menguasai wilayah baru, memasuki pasaran asing. kenapa? Walaupun pasaran Ukraine, khalayak sasaran mengenali anda dengan baik dan mempercayai anda tanpa syarat, pasaran ini telah berubah secara global. Ramai yang kehilangan tempat tinggal dan mata pencarian, memusnahkan rantaian logistik, rantaian bekalan dan kontrak perniagaan yang tidak sah. Keutamaan Ukraine telah berubah. Ramai yang baru bertahan sekarang.

Saya tidak boleh menasihati anda pasaran mana yang terbaik untuk dipilih untuk menjual barangan atau perkhidmatan anda, kerana ia bergantung terutamanya pada spesifik perniagaan anda. Tetapi saya pasti akan memberikan beberapa petua berguna untuk mengoptimumkan tapak anda untuk pasaran baharu. Baca artikel sampai habis.

Tapak berbilang bahasa atau berbilang wilayah? Saya ingin cepat memasuki pasaran

Mari kita ingat sedikit Senarai E-mel Industri teori untuk difahami.Sumber Internet yang mengandungi kandungan yang disesuaikan untuk 2 atau lebih bahasa ialah tapak berbilang bahasa . Tapak sedemikian boleh ditujukan kepada pengguna dari satu atau lebih negara.Tapak berbilang wilayah ialah sumber yang menyasarkan pengguna dari negara yang berbeza. Tapak anda boleh berbilang wilayah dan berbilang bahasa pada masa yang sama.

Apakah kerumitan mencipta tapak berbilang bahasa dan berbilang wilayah? Dan inilah sebabnya:pasti akan ada kos tambahan untuk mencipta versi bahasa — bayaran kepada pengaturcara, pereka bentuk;anda memerlukan pentadbiran dan sokongan tapak yang rumit;kos sementara untuk pengisian kandungan, jika sumbernya berbilang halaman – bayaran kepada penulis salinan asli atau penterjemah.Tetapi permainan ini berbaloi, mencipta versi bahasa bermakna menarik penonton baharu, dan oleh itu, trafik dan jualan tambahan. Anda boleh mempertimbangkan untuk melabur dalam mencipta versi bahasa baharu dan perbelanjaan anda pasti akan membuahkan hasil, terutamanya jika anda melakukan semuanya dengan betul .

Cara untuk mengoptimumkan sumber Internet untuk penyetempatan yang berbeza (negara)

Senarai E-mel Industri

Dalam erti kata lain, perkara yang boleh atau patut dilakukan jika anda perlu mempromosikan tapak di negara lain . Apakah tindakan yang sesuai untuk bakal pelanggan mencari anda di wilayah/negara yang anda inginkan.Saya pakar SEO dan oleh itu menasihatkan anda untuk tidak mengabaikan SEO untuk membolehkan tapak anda memperoleh trafik daripada pertanyaan organik yang berkaitan (pertanyaan pengguna). Apa yang akan diberikan kepada anda? Lebih banyak trafik organik bermakna lebih ramai bakal pembeli dari wilayah yang betul (petunjuk) dan kurang perbelanjaan untuk pengiklanan kontekstual di wilayah itu pada masa hadapan.

Saya menasihati anda untuk Zergatik behar da Mailak Nola osatu memulakan pengoptimuman SEO tapak berbilang bahasa dengan menentukan struktur sumber. Rangka kerja ini harus diselaraskan dengan matlamat perniagaan penyasaran geo. Pada masa ini, terdapat tiga cara utama untuk mengatur struktur tapak berbilang bahasa dan berbilang wilayah.

Tambahkan versi bahasa baharu pada sumber lama melalui subfolder

Cara yang sangat popular bwb directory untuk memisahkan versi bahasa.Jika anda ingin membuat versi laman web Ukraine, Poland dan Inggeris. Ia akan kelihatan seperti ini:Saya akan memberikan contoh syarikat antarabangsa yang menggunakan subfolder. Untuk memisahkan dan menyasarkan negara yang berbeza:Apakah kelebihan kaedah ini? Ia mudah — ia adalah cara paling mudah untuk melaksanakan multibahasa atau multiregionalisme. Dengan memilih kaedah ini, anda akan membelanjakan lebih sedikit wang untuk pentadbiran dan penciptaan kandungan untuk setiap versi. Dari sudut pandangan mempromosikan subfolder, ia juga merupakan pilihan belanjawan. Anda mempunyai satu domain yang mengumpulkan keseluruhan kepercayaan, jadi kurang pelaburan dalam pengoptimuman luaran.

Tetapi jangan tergesa-gesa untuk melaksanakan pilihan sedemikian, kerana terdapat kelemahan. Mereka mungkin kritikal untuk anda (jadi
baca artikel itu hingga akhir).takrifan samar-samar subfolder untuk pengguna – perwakilan wilayah atau versi bahasa tapak.kesukaran promosi. Di bawah penyetempatan lain (negara lain) jika domain itu adalah Ukraine, mempunyai penyasaran geo yang jelas disebabkan oleh pengikatan domain peringkat atas (ccTLD) ke negara tertentu.sukar untuk memecahkan struktur untuk negara yang berbeza, kerana tidak semua negara mempunyai permintaan yang sama;

tiada cara untuk menentukan setiap rantau pada subfolder untuk enjin carian. Iaitu, jika domain utama anda disenaraikan dalam Konsol Carian sebagai Ukraine. Maka enjin carian boleh menganggap versi bahasa anda dalam subfolder sebagai versi bahasa. Tambahan yang perlu dipromosikan di bawah wilayah Ukraine. Lagipun, anda ingin mempromosikan perkhidmatan anda di negara baharu.

Senarai E-mel Negara

Membawanya Kembali

Lihat sekeliling. Penyangkut baju plastik. Alat makan pakai buang. Penutup botol dan picagari. Cawan Solo merah. Sungguh ironis bahawa kebanyakan produk pengguna […]

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *